PROGRAM PODRŠKE ZA ZAPOSLENE

BEZ BOLA U LEDJIMA….

OKO 80 % RADNO SPOSOBNOG STANOVNIŠTVA IMA PROBLEM SA LEDJIMA.....

ZAPOSLENI

BOL U LEDJIMA  se danas dijagnostikuje kao jedan od problema koji se sreće kod radno sposobnog stanovništa češće nego ranije. Višečasovna sedenja, nepravilni položaji u toku odmora ili obavljaju svakodnevnih aktivnosti, dovode telo u nepravilne položaje čime se ubrzavaju procesi i promene na ovom delu tela. Nekada je reč o funkcionalnim, a nekada o sturkturalnim promenama. U oba slučaja je potrebno da se sprovode nove navike. 

PROMENE  u načinu obavljanja svakodnevnih aktivnosti, redovnom praćenju programa vežbi za jačanje ledjne muskulature i korišćenje ergonomskog nameštaja su osnovne smernice u očuvanju i postizanju boljjeg ZDRAVLJA LEDJA

CERVIKALNI SINDROM

Bol u VRATNOM DELU kičmenog stuba  može da se manifestuje udruženo sa bolovima u glavi, ramenom pojasu i rukama, a posledica je najčešće degenerativnih promena koje se dešavaju na kičmenim pršljenovima i medjupršljenskim diskovima. Pomeranje sadržaja medjupršljenskih diskova i njegovo iritiranje nerava ili korena nerava izaziva bol i ograničava pokrete.  Nervi koji su zaduženi za inervaciju gornjeg dela tela, kičmenom moždinom prolaze kroz ovaj deo, tako da se bol širi i na ostale delove tela. 

Preventivnim merama je moguće sprečiti nastanak promena ili sprečiti dalja napredovanja toka bolesti. Promene u obavljanju svakodnevnih aktivnosti (položaj u toku sedenja, spavanja, korišćenja mobilnih aparata, položaja glave u toku odmora, obroka ili obavljanja jutarnje higijene…), jačanje muskulature ovog dela tela (postiže se stabilnos i sprečavaju se dalja iskliznuća medjupršljensih diskova) i korišćenje ergonomskog nameštaja (telu se obezbedjuju pravilni položaji u toku rada i odmora). 

PREVENCIJA
PROGRAMI VEŽBI

BOL U VRATU

co-workers-making-decisions

ZAKAŽITE TERMIN

BOL U DONJEM DELU LEDJA

Friendly Price Package

This is a short description elaborating the service you have mentioned above.​​

LUMBALNI SINDROM

Bol u DONJEM DELU kičmenog stuba je česta pojava. Najpokretljiviji deo kičmenog stuba je lumbalni deo, tako da su povrede ovog dela tela ponavljaju. Jačanje mišića koji su zaduženi za stabilnost donjih ledja je obavezno naročito za osobe koje puno sede ili obavljaju radnje koje mogu da dovedu kičmeni stub u nepravilan položaj. Svaki program vežbi obuhvata i jačanje i mišića koji su suprotni ovoj grupi. 

Savetuje se da se pored redovnih vežbi promene navike, poštuju pravila promene položaja u toku rada i odmora. 

PREVENCIJA
PROGRAMI VEŽBI

DISKUS HERNIJA

Diskus hernija se najčešće javlja kod radno sposobnog stanovništva (35 do 55 god). Nepravilan stav tela u uspravnom položaju, sedećem ili u toku stajanja i hodanja , uz male ili nikakve pauze  sa promenama položaja, oštećuju mišićni i zglobni sistem i samim tim dovode do promena na medjupršljenskim diskovima. Slabost ovog dela tela dovodi do iskliznuća i pomeranja diskova što se dijagnostikuje kao diskus hernija. Najčešće se javlja u vratnom i lumbalnom delu kičmenog stuba. Izaziva bolove i ograničava pokrete i kvalitet života. 

Ako postoji neki od deformiteta ( kifoza, skolioza, lordoza) to dodatno vrši pritisak.

Potrebna je edukacija o pravilnom obavljanju dnevnih aktivnosti u toku rada i odmora, načini na koje je moguće sprečiti ove promene. Redovno jačanje opružača kičmenog stuba sa vežbama koje su prilagodjene promenama na kičmenom stubu i korišćenje ergonomskog nameštaja u toku rada i odmora. 


PREVENCIJA
PROGRAMI VEŽBI
3D render of a close up of a spine with the discs highlighted
Anything You Need

This is a short description elaborating the service you have mentioned above.​​

row-4-column-1
Friendly Price Package

This is a short description elaborating the service you have mentioned above.​​

DEFORMITETI KIČMENOG STUBA

Deformiteti kičmenog stuba mogu da budu stečeni ili urodjeni. Promene mogu da budu funkcionalne ili strukturalne. Kada se govori o funkcionalnim promenama onda su to loša držanja tela, a kada su strukturalne onda je došlo do promena i na ostalim strukturama. U oba slučaja su korektivne vežbe najvažniji deo programa. 

Promene se sreću i kod dece i kod odraslih. Preventivne mere popravljanja držanja uključuju pravilno izvodjenje dnevnih aktivnosti, posturalnu gimnastiku i korišćenje ergonomskog nameštaja.

Programi se rade individualno na osnovu anamneze i nastalih promena. Vežbe se sprovode redovno, a promene je potrebno trajno usvojiti.

PREVENCIJA
PROGRAMI VEŽBI
EDUKACIJA I PREVENCIJA

EDUKACIJA I PREVENCIJA

PROGRAMI I NAČINI ORGANIZOVANJA

EDUKACIJA

ZAŠTO JE VAŽNA PROMENA SVAKODNEVNIH NAVIKA

Svakodnevno obavljanje dnevnih aktivnosti u velikoj većini slučajeva se izvodi nepravilno ili se provodi dosta vremena u istom položaju. Pauze su neophodne i promene položaja. Korekcija obavljanja dnevnih aktivnosti uz naviku pravilnog položaja tela, jačanje posturalne muskulature i korišćenje ergonomskog nameštaja, su osnovne mere prevencije u cilju sprečavanja bolova u ledjima. 

Edukacija o značaju promena navika je napisana i detaljno obradjena u E BOOK- u ZDRAVA LEDJA . 

Sprovodjenjem mera prevencije je moguće sprečiti diskus herniju, lumbalni i cervikalni sindrom, deformitete kičmenog stuba.


VEŽBE

PROGRAMI POSTURALNE GIMNASTIKE

Jačanje posturalne muskulature sa programima vežbi koji ciljno deluju na ovaj deo tela, može da spreči bolove u ledjima i promene na medjupršljenskim diskovima. Mišići opružači kičmenog stuba su zaduženi za stabilnost i njihova jačina odredjuje pravilan položaj tela. 

Programi vežbi mogu da se rade u pauzama u kraćim ili dužim intervalima. 

PROGRAMI ZA DECU

PROGRAMI ZA DECU
PREVENTIVNE MERE I OTKLANJANJE DEFORMITETA

PROGRAMI I EDUKACIJA ZA DECU

ISKUSTVA KORISNIKA PROGRAMA

Moj posao zahteva višečasovno sedenje. Program vežbi koji je prilagodjen osobama koje rade kancelarijske poslove mi je veoma pomogao. E book koji prati program i pruža informacije o svakodnevnim pravilnim aktivnostima, je pravi bonus. Siguran sam da sam uradio sve što je potrebno da osiguram stabilnost i zdravlje ledja. Hvala

Branko S.

Pozdrav. Ja sam profesionalni fotograf i zbog prirode posla imam problem sa gornjim delom ledja. Položaji tela u toku rada nekada zahtevaju nepravilne položaje koji kasnije mogu da dovedu do bolova u ledjima, ramenima i rukama. Naručila sam program koji je prilagodjen vežbama gornjeg dela tela. Radim ih redovno i prezadovoljna sam. Jednostavno, online, mogu da ih odradim gde god da se zadesim.

Slavica D.

Terapeutske vežbe za ledja koje mogu da radim kad imam vremena i da prilagodim ostalim obavezama mi najviše odgovaraju. Ovi programi sa jednostavnim vežbama su laki za praćenje, sa minimalnim brojem rekvizita, ne zavtevaju velike pripreme... savršeno...Pratim napredak i kombinujem različite programe, tako da uvek imam napredak. Vežbam dva do tri puta nedeljno. Preporuka

Kristina L.

Poručila sam program vežbi za sina koji je u fazi rasta. Promene koje sam prvo uočila je da često ima pogrbljen položaj. Odlučila sam se da odreagujem u ranoj fazi. Radilo se samo o funkcionalnom poremećaju. Uz e book koji opisuje pravilno izvodjenje svih dnevnih aktivnosti i vežbe jačanja posturalnih mišića, dobili smo fantastične rezultate. Program vežbi je bio jednostavan i trajao je oko 20 minuta, a knjiga je slikovito objašnjena, tako da nije zatevala previše angažovanja i jednostavna je za usvajanje. Program edukacije i vežbi bi preporučila svoj deci u fazi rasta i razvoja.

Ivana. S

Kao bivši aktivan sportista sam često bio u prilici da pomeram granice svojih m ogućnosti što je ostavilo traga na zglobovima kolena, ramena i ledjima. Bolovi su sa godinama postajali intenzivniji, jasno je bilo da moram da pronadjem neki od terapeutskih programa vežbi koji će se uklopiti sa mojim kancelarijskim obavezama.
Program vežbi koji sam naručio mi najviše odgovara jer mogu da kombinujem nekoliko opcija za različite delove tela. Takodje mi odgovara i ovaj edukacija koja je jednostavno objašnjena i daje smernice kako da promenim sadašnje navike. Moja preporuka.

Marijan. R

Moj posao rukovodioca i preduzetnika mi ostavlja malo vremena da se posvetim sebi. Tempo života i obaveze me često dovode u situaciju kada ne uspevam toliko da mislim o zdravlju. Bio mi je potreban program koji može da se radi u kancelariji ili na poslovnom putovanju u nekim pauzama koje ne zatevaju posebnu opremu ili dodatno vreme za odlazak.
Sa ovim programom sa uz jedan pristup dobila i edukaciju i vežbe. Mogu da ih menjam i uskladjujem vreme kako mi najviše odgovara. Bukvalno mogu vežbe da uradim gde god da se nalazim, što mi je najvažnije. Moja ledja me više ne bole.

Biljana. M

PROGRAMI

POGLEDAJTE KOMPLETNU PONUDU ZA KINEZITERAPIJU
I ZAKAŽITE TERMIN

KONTAKT

KONTAKT

ADRESA

Bulevar Arsenija Čarnojevića 64
NOVI BEOGRAD

POZOVITE

061 2234 777

Email

zdravaledjakinezi@gmail.com

Scroll to Top
Scroll to Top